Kadınlar "Kadın Emeği Pikniği"nde Buluştu 09 Mayıs 2026, 19:23
Ceylanpınar Belediyesi tarafından kadınlara yönelik düzenlenen “Bahar Pikniği”, Kepez’deki çamlık alanda gerçekleştirildi. Kadın emeği ve dayanışmasını ön plana çıkaran etkinliğe Ceylanpınar Belediye Eşbaşkanı Dilan Ablay Saldanı, DBP ve DEM Parti İlçe yönetiminde yer alan kadınlar, belediye meclisinin kadın üyeleri ile çok sayıda kadın ve çocuk katıldı.
DIĞER HABERLER
-
Ceylanpınar Yazı Temizlik Seferberliğiyle Karşıladı
05 Haziran 2026, 21:37 -
Söz Verdik, Yapıyoruz: Ceylanpınar’da Hizmet Seferberliği Sürüyor
04 Haziran 2026, 15:18 -
KİTAP KAFE ÖĞRENCİLERİ YETENEKLERİNİ SERGİLEDİ
04 Haziran 2026, 00:45 -
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN FIRIN VE UNLU MAMUL DENETİMİ
01 Haziran 2026, 12:11 -
Ceylanpınar’da Geniş Katılımlı Halk Bayramlaşması
28 Mayıs 2026, 20:42 -
Bayram Öncesi Zabıta Denetimleri Sıklaştı
23 Mayıs 2026, 13:12 -
İlçe Merkezinde ki Taziye/Kültür Evlerini Yeniliyoruz
23 Mayıs 2026, 13:08 -
Ceylanpınar Spor Kulübü’nden Belediyemize Teşekkür Ziyareti
20 Mayıs 2026, 13:01 -
Dikili/Hurobî Mahallesi’nde “Söz Senin, Köy Senin” Buluşması Gerçekleşti
18 Mayıs 2026, 20:51 -
Ceylanpınar’da Uçurtmalar Gökyüzünü Renklendirdi
17 Mayıs 2026, 21:37














